SUKA SUKA HATI

Hi there ! Nice to meet all of you . Anyway this is my blog . With this blog I can share everthing with you all and you may be know who really i'm . Just a little story or tips that i would share it . okay bye ! And thanks for being my followers ! :)
Kbai ...

Sunday, March 20, 2011

Tiga tujuhbelas pagi

Pukul tiga tujuhbelas pagi . penatnye ! *gilaa . semua dah tdo , tinggal aku jea . siap pun keje duty pengawas . penat gilee hari ni . happy ade . sedih ade . macam-macam perasaan lah ade . aku tak tau nk ikot yg mne satu . tak tenteram hati aku . gelisah semacam . ya allah ! kuatkan lah hamba mu ini ya allah ! berikan aku semangat dan kekuatan . aku sangat memerlukannya ketika ini . tak sanggup menghadapinya lagi . aku mohon pada mu ;(

*kata-kata itu selalu bermain di minda ku . peristiwa itu meragut degupan jantung ku .